Fick en kallelse till KS i slutet på oktober. Ringde och avbokade. Varför? För att de återigen satt upp mig på en tid med en helt ny läkare! Sitter kvar i väntekö och får en ny tid om en lucka dyker upp. De tittar bara på de läkare som jag senast träffat och att få tid med någon av dem verkar omöjligt. Ja, men titta inte bara på de två senaste av ... hur många är de nu?
 
Det är bara ETT namn som de INTE FÅR välja på. Men istället ska de envisas med bara de två senaste. Två som jag har svårt för, men står ut med för att de inte är den som jag vägrar träffa.
 
Nu får jag se vad det blir för tid. Jag hade ändå inte räknat med att det skulle bli något besök förrän i november så några veckor kan jag vänta på ny tid.

1 kommentarer

mamma

30 Sep 2014 19:28

Bra det gumman! Som jag sms så måste vi hjälpas åt så de inte fortsätter att köra sitt race. Puss

Kommentera

Publiceras ej