Jag sitter och skriver på en novell till tidningen Skrivas novelltävling. Hittills idag har jag skrivit över 6000 tecken och den får max bli 15 000 tecken. Jag är rädd att jag inte får ihop den lika bra som jag är nöjd med början, men tävlingen pågår hela sommaren så jag får fixa och slipa på den så kanske den blir bra till slut.
 
Fasen vad jag älskar att skriva fritt från hjärtat! Det är nästan så att jag vill skriva om min bok bara för att få skriva den, haha. Nej, men den är jag faktiskt väldigt nöjd med sedan jag finslipade vissa delar.
 
Har du inte köpt boken än? Vad väntar du på? Den finns till försäljning på min hemsida; www.malinshotspot.se
 
Det är en PDF-bok som läses från dator, mobil eller surfplatta. Den kostar 150 kronor. 20 % av priset exklusive moms går till Cancerfonden, men tyvärr har insamlingen stått stilla ett tag. Skulle va kul att få igång den igen :)

Kommentera

Publiceras ej