Jaha, det blev visst nästan en månads bloggpaus. Det har varit rätt mycket annat som snurrat i huvudet så här i slutet av året. Nytt extrajobb, en hel del frilansuppdrag och planering inför våren. För att nämna några saker.
 
Våren närmar sig med stormsteg. Vi går nu mot ljusare tider här i Sverige. Syrran leker fortfarande med kängurus...
 
Till våren blir det mycket att se fram emot. Jag säger alltid att jag ska ta tag i träningen och komma igång. Men den här gången tänker jag verkligen göra det. Under hösten har jag simmat en gång i veckan och det tänker jag fortsätta med, men tänker också ta tag i löpningen. Sist jag löptränade ordentligt slutade det med en överansträngd fot och kryckor i två veckor, sedan dess har jag aldrig kommit i gång igen.
 
Bloggen skulle inte bli någon tycksyndommigjagharencancerdiagnosblogg. Tyvärr tycker jag att den har blivit lite gnällig på sistone så därav bloggpausen.
 
Nu kommer jag köra vidare här på malinmelanom. Men fokusera mer på träning. Det cancerrelaterade med det är helt enkelt att jag får tid att tänka, bygga upp kroppen och känna att jag lever. Nu är det ju snart jul och sånt så kör igång med träningsbloggandet efter nyår.
 
God Jul!

Kommentera

Publiceras ej