Den senaste veckan har jag jobbat varannan dag. Lördag, måndag och onsdag. Det innebär lunch/middag vid kl 13.30 och sedan försöka få i sig mat igen vid kl 23.

Igår var otroligt frustrerande. Vid frukost var jag vrålhungring, men valde att bara äta två mackor så att jag skulle orka lunch. Vid lunch fick jag knappt i mig någonting. Samma sak när jag kom hem vid 23. Var vrålhungring, men fick knappt i mig någonting.

Sömnen är också helt åt helvete. Jag är galet trött när jag väl kommer i säng, men sover oroligt, drömmer konstigt och vaknar vid kl. 7. Kliver upp halv nio, eftersom jag legat överpigg och bara väntat på att klockan ska bli någorlunda okej att kliva upp och känner mig sedan trött och orkeslös någon timme senare.

Imorgon blir det hudoperation. Hypokondrin växer. Jag har ont i halsen och en bygynnande förkylning. Tankar. Lågt imunförsvar. Huvudvärk. Orkeslöshet. Läser in fler symptom än vad jag egentligen har. Åh. Låt mig bara bli fri från hjärnspöken och frisk från all skit.

Kommentera

Publiceras ej