Läkaren på vårdcentralen försöker ringa mig, men nu har samtalet brutits två gånger! Jag försökte ringa upp vårdcentralen från företagsnumret istället. Det går ju inte att ringa upp det nummer han har ringt ifrån eftersom det är ett hemligt nummer! Jävla strul!
 
*Uppdatering 15:07*
Sambon föreslog att vi skulle knata ner dit istället så då gjorde vi det. På vägen ner ringer receptionisten upp och säger att läkaren slutade klockan 12 idag och är ledig till på måndag. "Men han försökte ringa mig för en kvart sen". "Ja, det vet jag ingenting om". "Kan du koppla mig till honom?", "Nej, jag får inte ge ut hans nummer".
Tydligen kunde inte receptionisten gå och leta efter läkaren heller, vilken tur att vi var på väg ner!
 
Väl där mötte vi läkaren i korridoren. Han bad oss följa med in på sitt kontor och lät oss sitta ner. Där berättade han att leverfläcken hade tendens av dysplasi. Det vill säga att den var ett för-förstadie, men att de hade fått bort allt så att det inte behövs någon uppföljning på just den leverfläcken. Den är borta och det är bara att fortsätta gå på regelbundna kontroller som gäller.

Kommentera

Publiceras ej