Jag fick ett sms idag av min mamma som frågade om jag hade läst DN. Hon vet mycket väl att jag inte prenumererar så letade efter artikeln på DN.se.
 
Tyvärr var det en PLUS-artikel och jag kan inte läsa vad det står, och vad forskarna baserar sin fakta på, men kolla bara på det här:
 
"Solkrämer kan skydda mot malignt melanom
 
Fler svenskar än någonsin dör av hudcancer, malignt melanom. De senaste tio åren har antalet nya fall fördubblats. Solkrämernas skydd mot hudcancer har därför länge varit ifrågasatt. Nu visar forskare att solskyddskrämerna är bättre än sitt rykte."

1 kommentarer

mamman

06 May 2014 20:05

Nä!
Då hade jag int fråga heller, da
Vill du att jag sparar tidningen?
Eller har du läst det som var av intresse?
Puss å kram

Svar: Det var ju liksom det som va grejen... att jag inte fick läsa för att jag inte är pren. Så ja, spara gärna tidningen. Jag vill läsa vad de har hittat på för dravel. puss
Malin Lundgren

Kommentera

Publiceras ej