Läser det här på Metros hemsida: Armbandet som kan ersätta solkrämen!
 
Någonting liknande finns redan, kallat Smartsun solarmband. Men de ska vara ett kompliment, den första indikatorn meddelar när det är dags att smörja in ett lager till med solkräm. Nej, jag gillar inte lager på lager, så det är bättre att då sätta på sig en tröja eller gå till skuggan, men att utesluta solkrämen helt vet jag inte heller om det är en så bra idé. Överhuvudtaget är jag emot solpressare. Armband som indikerar när det är dags att sluta sola tror jag på. Men som komliment. Så att man kan njuta av solen, i lugn och ro, men inte ligga still hela dagen.
 
Ah. Jämt när det handlar om ska eller ska inte sola känner jag mig så kluven. Jag vet att det är dumt att sola och jag vill gärna förespråka ickesolande. Men samtidigt vill jag inte vara som en ickedrickare som säger att alkohol är dumt, när det i själva verker är väldigt gott med ett glas vin eller en öl till maten emellanåt.
 
Måttligt och medvetet. Drickande och solande. Yep. Det är det bästa.

Kommentera

Publiceras ej