Sätter på mig mitt fuck-cancer-armband och min fuck-cancer-tröja och drar om två timmar iväg in till stan för att möta mamma. Som tack för att jag engagerar mig i Melanomföreningen (representantuppdraget i nätverket om hieriditet) har jag fått två biljetter till kvällens Tillsammans mot Cancer-gala. <3 Glöm inte att titta! Och vill ni skänka pengar så gör det gärna genom att köpa min bok (se tidigare inlägg). På fredag (1 nov) blir första insättningen på Cancerfondenkontot och sedan en gång varje månad!

1 kommentarer

Maria

29 Oct 2013 15:49

Hejhej. Ny på din blogg. Beundrar verkligen alla som kämpar mot denna hemska sjukdom. Man tror aldrig att man skulle klara det själva men när man väl är i den sitsen så har man kanske inget val. Man får i alla fall lite perspektiv på sina egna problem som verkar fjuttiga i jämförelse.
Önskar dig all lycka!
Kram Maria

Svar: Hej! Vad kul att du vill följa min blogg! Jo, visst är det så. Man har inte mycket val och får göra det bästa man kan. Alla problem blir futtiga på sitt sätt, men samtidigt måste man få deala med småsaker också för att orka med det andra. Kram
Malin Lundgren

Kommentera

Publiceras ej