Jag räknade till 23 läkarbesök i august 2011, sedan dess blev det besök i november -11, maj -12, op maj 12 och nov -12. Sex läkarbesök var operationer, en till har som sagt gjorts och nummer åtta kan bli i samband med- eller på samma gång som- läkarbesök nummer 28.

Av 27 läkarbesök har 7 varit operationer inom 7 år! Det är galet! 11 leverfläckar har tagits bort. Jag ringde till KS (eller lämnade nummer så att de ringde upp) om den där leverfläcken som jag skrev om igår. Rådfrågade hur jag skulle göra. Hon kollade i journalerna och såg att den i nov -10 varit helt godartad. Och eftersom jag beskrev den här som likadan tyckte hon inte att jag behövde boka in någon tid idag. Däremot kan jag ringa direkt till op om jag verkligen vill ta bort den. Det känns skönt att veta att det alternativet finns.
hjärnspöken, leverfläckar, läkarbesök,

Kommentera

Publiceras ej