Jag har extremt svårt att sätta mig själv i första rummet. Ja, jag har gått igenom mycket i mitt liv, men inte lika mycket som vissa andra. Jag har jättesvårt för att andra sympatiserar med mig. Jag vill inte att folk tycker synd om mig. Jag klarar mig.

Ändå är det just därför som Ung Cancers fikaträffar är så underbara. Bara sitta och prata om allt och inget. I tisdag blev det ingen flygning så då blev det fika istället. Men tyvärr var det få andra som kunde. Vi blev faktiskt bara tre stycken.

Hur som helst känner jag ännu starkare nu att jag gärna går på onsdagens fikaträff för anhöriga. Få hjälpa andra att känna att livet går vidare. Att känna att den plågsamma saknaden kan övergå till vackra minnen.

Om det inte blir ballongväder så klart. För då är ballongsäsongen officiellt över och är det väder blir det utbildningflygning!

1 kommentarer

mamma

01 Oct 2012 21:37

Jag vill också följa :) är det bara yngre?

Svar: Sorry, är för åldrarna 16-30. Fast du är bara 27 va?
Malin Lundgren

Kommentera

Publiceras ej