Intervjuades ju i somras för tidningen Mitt I om hudcancer... Blev idag intervjuad för en annan tidning om att vara ung med en cancerdiagnos. Försökte den här gången verikligen förtydliga att jag inte vill ha massa sympati. Tror att hon förstod mig.

Jag ställer upp på intervjuer för att få andra att förstå att det inte är farligt att ha en cancerdiagnos om den upptäcks i tid. Det farliga är att inte kolla sig om man har något som är misstänksamt.

Sedan fotografering. Utomhus. När det snöade. Och journalisten ville att tatueringen på överarmen skulle synas, dvs ingen långärmad tröja. Tur att jag inte är allt för känslig mot kyla! Haha.

1 kommentarer

Felicia

29 Nov 2012 19:40

meh, tatueringen på ryggen är väl mer passande? :)

Svar: så kan tyckas, men du får läsa sen hur den passar in :)
Malin Lundgren

Kommentera

Publiceras ej