Skrivlusten här på bloggen kommer och går. Lite som klådan på skulderbladet. Jag har bytt tejp, men det verkar inte riktigt hjälpa. Kanske bara är inbillning? Ska i eftermiddag be en kollega att lägga om och smörja in med kortison som iaf hjälper för stunden.

Jo, men operationen gick väl bra. Bara det att jag hatar bedövningssprutan och ville få den överstökad, men när läkaren såg att jag grimaserade åt den sa han "oj, jag kanske ska ta det lite lugnare" och tycktes aldrig bli klar med den.

Jag brukar klaga på alla artiklar varje vår om hudcancer och försiktig solning, men i år har diskussionen äntligen fått en ny vinkel. Det är inte längre "skydda dig mellan 11-15", utan det är bättre lyft av drabbade case. Det är nya vinklar och intressanta historier.

Och imorgon ska jag bli intervjuad istället för att intervjua. Mer info kommer...

Kommentera

Publiceras ej